Центр лицензирования и сертификации

ks +38(067) 837-18-94

mts +38(095)762-84-59

lifecell +38(063)378-42-48

Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

dergbud-insta

fb-dergbud

Сьома особливість - Будівництво автомобільних доріг

Деякі особливості визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об'єктів будівництва

Окремі об'єкти будівництва потребують обов'язкового врахування галузевої специфіки при визначенні класу наслідків (відповідальності) та категорії складності.

Це можливо завдяки запровадженню галузевих будівельних норм і передбачено змінами до Порядку розроблення проектної доку­ментації на будівництво об'єктів (підп. 11.1), затвердженими наказом Мінрегіону від 10 серпня 2015 року № 190 та зареєстрованими в Мі­ністерстві юстиції України 28 серпня 2015 року за № 1040/27485 [11].

Особливості визначення класу наслідків (відповідальності) та ка­тегорій складності для автомобільних доріг регламентовано га­лузевими будівельними нормами — ГБН В.2.3-37641918-5522015, затвердженими наказом Мінінфраструктури від 19 червня 2015 року № 223 [22], які набрали чинності з 1 листопада 2015 року.

При розрахунках класу наслідків (відповідальності) та категорії складності автомобільних доріг визначальними є характеристика «Припинення функціонування об'єктів дорожнього будівництва» (п. 6.2) та таблиці 1, 2 зазначених галузевих будівельних норм.

 

Перелік об'єктів дорожнього будівництва загальнодержавного рівня, які належать до V категорії складності за ознакою можливого припинення функціонування

Таблиця 1

4.4.                                            Об'єкти дорожнього будівництва загальнодержавного рівня

1         Автомобільні дороги державного значення міжнародні та всі дороги І категорії

2         Мости великі, позакласні

3         Мости середні на автомобільних дорогах державного значення національних

4         Тунелі незалежно від категорії дороги

5         Транспортні розв'язки у різних рівнях на автомобільних дорогах державного значення національних

. Підпірні стінки, протилавинні та селезахисні споруди, споруди від каменепаду на автомобільних

6

дорогах державного значення національних

Надземні (підземні) пішохідні переходи прольотом (довжиною) понад 40 м на автомобільних дорогах державного значення національних

8 Ділянки автомобільних доріг державного значення національних, що мають:

8.1             насипи висотою понад 12,0 м

8.2             виїмки глибиною понад 12,0 м у нескельних грунтах, понад 16,0 м у скельних породах

Перелік об’єктів дорожнього будівництва, які належать до IV категорії складності

Таблиця 2

4.4.                                              Об'єкти дорожнього будівництва регіонального рівня

I          Автомобільні дороги державного значення національні, регіональні та територіальні

^ Мости середні, які не віднесені до загальнодержавного рівня, та малі мости в У-ГУ дорожньо- кліматичній зоні (згідно з Додатком А ДБН В.2.3-4)

З Транспортні розв'язки у різних рівнях, на дорогах, які не віднесені до загальнодержавного рівня

Підпірні стінки, протилавинні та селезахисні споруди, споруди від каменепаду на дорогах, які не віднесені до загальнодержавного рівня

5         Надземні (підземні) пішохідні переходи на дорогах, які не віднесені до загальнодержавного рівня

6         Ділянки з постійно затопленими укосами, дамби

7         Ділянки з насипом висотою від 6,0 м до 12,0 м

8         Ділянки з виїмкою глибиною від 6,0 м до 12,0 м у нескельних грунтах та до 16,0 м у скельних породах

9         Дороги у гірській місцевості (відповідно до таблиці 4.4 ДБН В.2.3-4) та ділянки з серпантинами

10       Ділянки з насипами на болотах глибиною понад 4,0 м

II         Перехрещення з газопроводами високого тиску

Підставою для віднесення автомобільних доріг до об'єктів будівництва IV та V категорії складності є ст. 8 Закону України «Про автомобільні дороги» [3], якою передбачено поділ доріг загального корис­тування на дороги державного та місцевого значення.

До доріг державного значення належать:

  • міжнародні (індекс «М»);
  • національні (індекс «Н»);
  • регіональні (індекс «Р»);
  • територіальні (індекс «Т»).

До доріг місцевого значення належать:

  • обласні (індекс «О»);
  • районні (індекс «С»),

Поділ доріг на категорії здійснюється відповідно до положень ДБН В.2.3-42007 «Споруди транспорту. Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» [15].

Примітка 1.1-а — автомагістраль.

Примітка 2. Категорію дороги можна визначати за розрахунковою інтенсивністю руху у транспортних одиницях, якщо кількість легкових автомобілів становить менше 30% від загального транспортного потоку.

Слід зазначити, що наразі затверджено ДБН В.2.3-42015 «Споруди траспорту. Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» [21], які набрали чинності з 1 квітня 2016 року. Од­нак положення зазначених норм не впливають ца сутність поділу доріг на категорії, передбачену ДБН В.2.3-42007 [15].

 г.Киев, Печерский район,бульвар Леси Украинки, дом 26Б, офис 404

(095)762-84-59, (067)837-18-94, (063)378-42-48

 

Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

ОПЛАТА ПО ФАКТУ ПРЕДОСТАВЛЕНИЯ УСЛУГ

 Представительства по всей Украине:

Киев, Одесса, Харьков, Днепр, Львов.

Отдел узаконивания самостроев

(095)762-84-59


Строительная лицензия и сертификация © 2010-2024. Все права защищены